Woensdag 28 februari

28 februari 2018 - Tbilisi, Georgië

Vandaag zijn we om 10 uur in de kliniek. Urine inleveren en bloed prikken. Ook hier ga ik in gedachten jaren terug. Ruik ik de geur van het lab in het oude ziekenhuis van Assen. Wel ziet alles er prima uit en zie ik dan men zeer hygiënisch werkt. Ook betalen we de behandeling in de kliniek. Omdat Wouter nuchter moest zijn gaan we daarna meteen maar wat eten. We eten een heerlijke wrap met banaan, walnoten en nutella chocola. Blijkbaar willen ze ons nog wel eens terug zien. We krijgen een milkshake aan geboden. Daar kan de Mac absoluut niet aan tippen! Met een ongelofelijke volle buik gaan we terug naar het appartement. In de middag gaan we naar de dierentuin. Het weer is prachtig, het is gewoon warm. Voor de dierentuin betalen we 2 lari entree. Omgerekend ongeveer 65 eurocent. We genieten van de dieren. Een grote katachtig beest doet heel lelijk tegen ons, je hebt er de grootste lol om. We gaan in een reuzenrad. Het is net de knex reuzenrad die we ooit tijdens een ziekenhuisopname maakten. Je vindt het niet erg leuk. Verbaasd je erover dat er geen controle is of de ketting wel dicht zit. Ook moeten we instappen terwijl dat ding nog draait. Na 1 rondje gaan we er dan ook maar weer uit. We drinken wat op een bankje, de jassen kunnen uit. We genieten van de zon. We eten beneden in het restaurant bij de appartementen/hotel. Niet gezellig, er is verder niemand. Rest van de avond zijn we in appartement.