Dinsdag 27 februari

27 februari 2018 - Tbilisi, Georgië

Ik ben rond half 8 wakker. Jij slaapt wat langer. We gaan eten bij een donutzaak. Wat een keuze in smaken hier! Daarna terug naar het appartement. Nog even bijkomen van de reis van gisteren. Om half 4 worden we in de kliniek verwacht. Teona komt ons ophalen. We hebben een gesprek en tekenen allerlei formulieren. De arts is verbaasd dat er nu pas onderzoeken worden gedaan door de immunoloog. Ze is er van overtuigd dat er wat mis is met je weerstand/afweer. We worden morgen om 10 uur weer verwacht voor bloed en urine onderzoek. Je begint nog niet met de fagen, eerst willen ze de onderzoeken afwachten. Na de kliniek gaan we naar een grote supermarkt met Teona. We kopen toetjes en ik neem een doosje met karamel mee. Bij de kassa blijkt dat ze per stuk worden verkocht. Enige paniek bij het kassameisje. Maar we nemen het hele doosje mee. We eten vanavond aan de overkant. Ik eet kip met patat en jij een wrap en ook de heerlijke patat. Weer in het appartement drinken we koffie en thee en zo is deze dag ook alweer voorbij.