Vrijdag 9 maart

9 maart 2018 - Tbilisi, Georgië

Vandaag ontbijten we weer in het appartement. We maken de boel zo langzamerhand een beetje op. Vandaag onze laatste dag hier. Tussen de middag eten we nog een crepe. Onze laatste, wat was het heerlijk en wat zijn de mensen hier in dit restaurant aardig. Ze gaan ons vast missen! Om 2 uur gaan we voor de laatste keer naar de kliniek. We nemen chocola mee voor de dokter en voor Elena die ons zo geweldig geholpen heeft met vertalen. We krijgen de fagen mee. Praten nog wat en jij gaat op de foto met de dokter en met Elena. We nemen afscheid, we blijven contact houden en de dokter wil graag de uitslagen weten van de urineonderzoeken en van de immunoloog. Daarna terug naar het appartement. Alle fagen in de koelkast stoppen. Het zijn nogal wat doosjes. Zoals we hier begonnen, sluiten we ook af. We eten bij de Mc Donalds. Na afloop nog even de supermarkt in. Nog wat kopen voor het thuisfront en voor ons zelf voor onderweg morgen. In het appartement pak ik de koffers weer in. Om 9 uur proberen we te slapen. Dat lukt niet en we liggen een beetje melig in bed. Te bedenken wat we thuis weer willen eten. Uiteindelijk vallen we toch even in slaap.