Woensdag 7 maart

7 maart 2018 - Tbilisi, Georgië

Vandaag ben ik vroeg wakker. Ik ga daarom ook nog even slapen en vervolgens worden we beide pas tegen de middag wakker. We besluiten om dan maar te gaan brunchen bij de broodjeszaak en weer smaakt het broodje heerlijk! Thuis gaan we douchen en dan om half 4 weer naar de kliniek. Eerst een echo en daarna naar de dokter. De echo laat niets nieuws zien. Afwijkende blaas, en vieze urine dat wisten wel. De dokter heeft wel goed nieuws. De urine is schoner dan die week er voor. Kijk daar doen we het voor! Na de kliniek bezoek gaan we naar een bazaar. Oh wat een mierenhoop! Alles is er te koop. Kleren, prullaria, speelgoed, eten en veel schoenen. We zien een paar mooie nikes. Teona gaat onderhandelen, kijken of je maat er is en voor 20 euro heb je nieuwe nikes die je meteen aan doet. Ook voor Elmar nemen we een paar nikes mee. Oké, ze zijn niet echt maar dat zie je niet en ze zijn wel mooi! We kopen een knuffeltje voor de honden. Dat hebben we immers beloofd, net alsof ze dat nog weten! De drukte, de chaos wordt je teveel en we gaan terug naar het appartement. Onderweg naar de auto kopen we nog wel een ijsje voor 35 cent met saus en spikkels. We gaan in de avond weer bij de overburen eten. Dit keer is het niet zo goed. De lekkere patat is op. Als troost gaan we dan nog maar een milkshake halen.