Donderdag 1 maart

1 maart 2018 - Tbilisi, Georgië

Ik ben op tijd op. Drink koffie en ga douchen. Daarna ga ik naar de winkel. Ik koop eieren en brood en beleg. Als ik terug kom maak ik het ontbijt klaar. Het brood dat ik heb mee genomen is niet echt lekker. Gelukkig heb ik ook toast en croissantjes met chocola mee genomen. Tussen de middag eten we weer een heerlijke donut. Om half 4 zijn we weer bij de kliniek. De uitslagen zijn binnen, je urine is heel slecht, maar dat wisten we wel. Je gaat beginnen met de fagen. Je krijgt 1 faag via de katheter in de stoma in gespoten. De ander moet je drinken. Echt lekker is het niet, maar als het maar helpt! Gelukkig hebben we een tolk, Elena die Nederlands studeert. We krijgen uitleg, wanneer je de fagen in moet nemen. We krijgen fagen mee voor de komende dagen. Ook krijgen we spuiten mee met injectienaalden om het via de katheter in je blaas te spuiten. Vanaf nu moet je elke dag 1 faag drinken en 1 rechtstreeks in de blaas spuiten. We eten ’s avonds in een Georgisch restaurant. Ik eet een typisch Georgisch gerecht genaamd: Khachapuri. Jij eet lasagne. We eten een heerlijke bananensplit als toetje. Telkens zijn we weer verbaasd over de lage prijzen hier met eten. We eten later dan in Nederland. Als we terug zijn in het appartement drinken we altijd nog koffie en thee en dan is de avond zo voorbij.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl